Inlägg 822

Blir mysarhelg med Midas, pojkarna har åkt till deras pappa, jag kanske är hård men jag är fan inte hjärtlös.

Men, jag hoppas allting löser sig till det bästa i slutänden, jag kommer ialf kämpa tills jag vet att mina barn har deras syskontrygghet i handsken.

Men, nu är det fredag o jag tog en powerwalk från stationen o hem efter att ha vinkat av mina gryn, Alexandra var gullig att ta Midas på en promenad medans jag var iväg, hon tycker det är superkul med ungar o hon o Midas har blivit typ bästisar ♥

Kvällsplanen idag består av att softa ner o efter Midas har lagt sig ska jag dammsuga (tur han sover som en stöck) och vika tvätten jag tvättade igår och sen en lång dusch med renoverige av mig själv och en omgång med BUS för att få upp lite färg för jag är nu pinsamt blek.....

Önskar er en FAB kväll allihopa.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0