Inlägg 825

Jag hade en riktigt bajsdag igår (inte bokstavligt talat nu) men jag var på rätt uselt humör egentligen mest hela dan, eller liksom störde mig på nästan allting runt mig.
Tex att det blåste fast det inte blåste för kallt, störde mig på alla som var inne på ica precis när JAG var där, störde mig på tjejjen i kassan som sa att min mjölk o min päronsoda kostade 21 kr...
Jag störde mig på att batteriet i datorn typ brände upp mina ben efter 3 timmarna nonstop surfande igårkväll.. Som om datorn inte har rätt att äga ifrån att nu måste jag stängas av faktiskt din jävla datanörd det spelar ingen ROLL hur mycket du scrollar på din facebooksida folk har ett LIV...

Ja, lite sådär var det en idag är jag fan ganska glad fast jag inte ens hunnit få i mig frukost än, men sbart är det nu vecka och jag hoppas den går i ljusets hastighet för jag har jordens bästa planer inför helgen som kommer =)
Tur jag har lite möten o en del jobb nu då i veckan så att det känns att det går fortfare då, plus att jag får en ny säng som jag inte vet vad jag ska ta mig till med...

Nu ska jag äta frukost med Midas som har den snyggaste outfiten ever,
pyjamas, hans vinterkängor o hatt
de ni!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0