Inlägg 828

Ja, nu var denna helgen över o jag ser fram emot veckan som kommer, har en massa ärenden jag ska fixa med o på tisdag kommer sängen =)
Mamam kommer nog ner med antingen imorrn eller på tisdag, vilken tur annars vette fan hur jag ska få fyllt dendär sängen tss :-P

Jag, Midas o Alexandra gick till lekplatsen en bit bort, det var gott att komma ut fast jag egentligen är så långt bort från en typsik lekplatsmorsa man kan komma, men jag o Alex hade nog roligare än Midas

 

Nu tar vi söndagkväll, Midas har inte somnat ännu men är lite trött efter denna dagen o med välling i magen o snutten i högsta hugg hoppas jag han somnar snart min lille skruttplutt!

Ha en härlig kväll allihop♥


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0