Inlägg 829

Suck.. Har äntligen landat hemma efter att ha spenderat hela eftermiddagen på en BUSS, eller två olika bussar för att vara exakt. Först upp till dagis för att hämta Midas, o sen då runt hellla söder tills man kommer till vår gata där min goa Alexandra tog emot Midas så jag kunde fortsätta ner mot stan, där köpte jag mig en skvallertidning o fyllde på busskort för att ta mig till VBG o hämta hem mina stora pojkar som av olika (och rimliga) orsaker varit ett par extra dagar hos deras pappa, vilket nog bara gjorde gott för både barn o far =)

Alex hade lagat middag till oss alla, kassler o ris, tack gumman♥

Pojkarna skulle gå ner till folkets park nu där dom smällt upp ett mega cirkustält, cirkus skratt som dom båsa ska gå på i veckan med deras klasser, det kommer dom nog gilla massor!

Ikväll ska samtliga barn badas o sen blir det bara chilledill, imorrn ska det uträttas ärenden o sen väntar vi bara på att det ska bli fredag!

Hoppas ni har en FAB kväll.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0