Inlägg 830

Ja, jag har då ialf sovit som en stock inatt. Imorses znoosade jag till tio över sju då hade mina gryn redan tagit sig frukost.
Vilket bestod av höhökaka med nougatcreme. Ja, jag köpte två burkar för 35 pix på kvantum igår.
Ibland måste man sluta vara så jävla redig o låta ungarna få i sig lite socker på morran eller hur ?
Midas är hemma från dagis idag det är ju onsdag.

O medans jmamma då, i detta fall jag satt vid datorn o läste bloggar o nyheter då roade sej Midas på egen hand. Dock inte inne på sitt rum byggandes med klossar eller leka med bilar, nej fan.
Han kör på bara, hittade burken med nougatcreme o kattmat o hela faderullan. Börjar ni få en bild?
Om ni inte fick det så får ni en här

Tur ialf han är kreativ nog att laga mat i stekpannan bestående av kattmat o nougatcreme. Och tur ialf att han försökt att städa efter sig, om ni noterar sopborsten...

Det vara bara att kasta min lilla monchichi i badet o nu går han runt som en liten Yoda i hans morgonrock.
Underbara unge!

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0