Inlägg 831

Jag har uppdaterat min Länkista lite, bla fick kriminellt.com vara med som är en sida där dom lägger ut namn, personnummer o adress på DÖMDA sexförbrytare.
Jag tycker detta är en skitbra sida o jag hoppas det finns farliga stora  män därute som letar upp dom asen som står på sidan o antingen har ihjäl dom eller skär av dom k**en. Ja, jag tycker det och jag står för att jag tycker det. Dom blir fan särbehandlade av staten, dom ska sättas på skyddade antsalter i skogar o vråer runtom i sverige vilket för mej är en total form av idioti, och varför sätts dom där ? Jo, för på "vanliga" anstalter o fängelser som är du tabustämplad om du är sexförbrytare, såna tål man inte och dom ska märkas på ett eller annat sätt för även om det sitter folk dömda för allehanda ting som rån, mord, mordbrand,narkotika osv så har dom fortfarande vett i skallen att veta att det är fel att ge sej på kvinnor och barn på fel sätt.
Så häng ut dom asen så att dom verkligen får betala sitt pris.
Lägg hellre pengarna o tiden inom psykiatrin på ungdomarna ,barnen o kvinnorna som blivit utsatta för det helvetet istället för att försöka "bota" dom asen som sätter dom i detta helvete, det är fan inte värt det. Inte ett skit.

Sen betyder detta inte att jag stödjer organiserad brottslighet eller OG eller vad dom nu står för, är inte direkt insatt i det heller om jag ska vara ärlig, tycker bara att den sidan var en jävligt bra idé och som mamma vill jag ju kunna skydda mina barn på alla sätt jag bara kan.


Tyck Till.
Postat av: Clara

Tyvärr uppdateras ju inte den sidan längre. :(



Annars är den kanon bra. Man kan ju aif se gamla domar.

2010-04-21 @ 16:01:41
Postat av: miggs

Clara: Nej ifs, dom har dock bytt adress men har inte vart inne där det såg så veligt ut... Lite trist.

2010-04-21 @ 17:35:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0