Inlägg 833

Pjew ja, jag hade en riktigt bra dag igår, tills posten kom o då blev det skit igen.
Sen skällde jag på M, då var allt hans fel o jag var perfekt o han var sämst av dom sämsta.
Sen var jag vaken hela natten o lyssnade på Midas som hostade min lille plutt plus att jag låg o gnolade
-Hur gör jag nu?
-Hur löser jag detta?
-Varför tänker jag med röva o inte med hjärnan?

Så denna morgon har jag o Midas suttit vid köksbordet o vart rediga, vi har ringt samtal till dom ena o dom andra o fixat med papper o kolla tider osv. Nu har vi varit rediga.

Det slutade med att vi tittade på varann o sa: Det löser sig.
Eller jag sa dom ORDEN, Midas sa typ
-Meemme blippmiiinääetoooäminne Ninjus (Linus) hah?
Men vi förstod varann, vi var på samma plan, jag kände det.

Ja, Midas är hemma idag trots dagistorsdag men eftersom han är lite hostig o jag bara ska springa upp o ner till tvättstugan o dammsuga o tvätta golv idag så får han allt vara hemma medans jag trycker i han flytande Ipren, hostmedecin o smörjer Vicks Vaporub på hans lilla bröst. Idag är han min sidekick.

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



Men nu blir jag lesen i ögat :(

Låt inte alls kul hoppas att det ej var nån allvarlig post :(



Bor M pappa långt i från er?



Massa kramar fina du

2010-04-22 @ 20:31:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Neej men nu har det ju blivit bättre =)

Och det som var i posten var inget jag inte kan lösa =)



M bor bara på andra sidan stan, vilket är bra för Midas skull!

Kraaaaaaaam

2010-04-23 @ 08:47:55

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0