Inlägg 834

Snart har halva dagen gått WHAT?

Jag har ialf hunnit med att fixa då med en massa tråkiga viktiga telefonsamtal o efter det var Midas lite trött men inte sömnig så jag myste ner honom i soffan med täcke, snutte o napp o satte på Muminfilm o sen gick jag o pysslade lite o så skulle jag kolla till honom efter fem minuter, då satt han o sov.. Min lille fjärt ♥
Så jag bar in honom i hans säng o sen satte jag igång att dammsuga o moppade o jag lånade Alexandras mopp o det var fan det bästa jag haft nångång!
En såndär platt ni vet med en tjock microfiberduk o man kan vrida den i alla möjliga vinklar o håll o kanter så jag blev helt glad o mysig.. Över en mopp tänker ni? Ja faktiskt.
Alla andra moppar kan dra åt helvete för jag har mött er överman! Detta är nog ingen som går att köpa i affär, detta är ju mer en såndär proffsstädmopp, men nu stpr den i mitt städskåp o jag kan bara hoppas att Alex inte städar på ett tag =)

Nu ska jag springa ner i tvättstugan.

Pouss


Ps: Man märker att man är en väldigt trött småbarnsmor när man hittar inkletad sylt på glasögonen men är för trött för att torka bort det utan tittar hellre i en röd skugga i 2 timmar när man ser på film........

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0