Inlägg 835

Jag har vart pigg idag, tills klockan slog typ 3, då hade jag ju fibblat runt med städ o tvätt o Midas o tjohej vad allt gick bra, sen var det som om nån slog mig i skallen med ett tröttbasebollträ o så har det vart hela eftermiddagen. Jag la mej på golvet med Midas o kollade en film o jag häll på att somna fast jag frös som en kalv o låg på hårt trägolv. Men jag ahr sovit sjukt dåligt nu i flera nätter o speciellt inatt, då sov jag typ ingenting o när jag inte får sova ordentligt blir jag som ett mos heal jag, jag vet ingenting om nåt o hjärnan går på lågvarv.

Men, ikväll eller snart när jag har stoppat Midas i säng så ska jag färga mitt hår, ta en låång varm dusch o avpälsa mej, fila fötter o lägga ansiktsmask o sen smörja mej med ett par lager med BUS. Måla finger o tånaglar o sen somna INNAN 23 ikväll. Då kommer jag nog känna mej mycket bättre imorgon!

Midas är mycket piggare o har typ hosta alls nästan o är bara sådör snuvig som ungar är nu på vårkanten. Han är pigg  har ätit o druckit bra hela dagen så imorgon ska jag lämna han på dagis där han blir hämtad av hans pappa. Jag o pojkarna tar bussen till THN tidig eftermiddag där blir dom hämtade av mamma som dom ska spendera helgen hos o jag ska på äventyr. Detta blir MIN helg, o det kan jag säga att det behöver jag, har varit lite mycket på kort tid...

Ha en bra kväll allihop

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0