Inlägg 836

Somnade strax före midnatt, vaknade av Midas som stod inne i sängen o ropade
-Maaaaaaaaaaaaaaaammaaaaaaaa  mamamamamamamaaaa      maaaaaaaaaammmaaaaaaamamamaa!
Jag smög in o kikade då SOV mina två stora fortfarande, WHAT ?
Dom har alltid, i alla år studsat upp med tuppen men inte idag, jag fick nästan känna på deras pannor så att dom inte hade fått feber men det hade dom inte.
Så jag gjorde välling till Midas, bytte blöjja o la honom med mig o siffan under täcket, satte på Mumintrollen medans han låg o myste låg jag o morrna mig.

Efter frukosten vinkade jag av pojkarna o började plocka in tvätten jag hade vikt o lagt i prydliga högar på golvet igår, så nu är ALL tvätt borta känns fan kanon!
Midas är hemma med mej idag, han är lite snorig ännu o hostar lite titt som tätt men Alexandra min gumma är snäll o passar honom efter jag o pojkarna fart iväg med bussen vilket bara blir ett par timmar innan M hämtar upp honom för sin pappamyshelg =)

Har sovit på soffan i två nätter vilket känns mest i nacken, min vattensäng står i rummet dock utan vatten det kommer Adam o hjälper mig med på söndag det tackar vi för ♥

Nu sak jag ringa o väcka Alex, vi ska till banken o arbetsförmedligen idag ju!

 

Ha en underbar dag allihop!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0