Inlägg 839

Det händer en del väldigt bra saker i mitt liv just nu, jag njuter av att ha ett par totalt problemfria dagar ♥ Börjat en kurs o efter ett möte idag gick jag ut från dörarna med ett leende på läpparna, nu kan saker börja gå min väg igen, tur man skickar ut tankar o önskningar till universum ibland, tack mamma för tipset!

Det enda som är tråkigt nu är min lillefjärt MidsPids som har ögoninflammation och hosta, men vi baddar med kokt vatten o häller i honom Bisolvon o Ipren så det börjar bli bättre tack o lov. Alexandra passade honom ida medans jag var på kurs o imorgon samt onsdag ska han vara med sin pappa, vilken tur att M jobbade sent skift denna veckan så jag slipper vabba nu när jag börjat kursen o slipper missa de första dagarna =)

På onsdag kommer Adam, han ska hjälpa mig fylla sängen med vatten o det är jag himla glad för, tack raring för hjälpen ♥

Stinas kyckling står i ugnen så det blir middag idag med, imorrn kommer mamma på besök!

Hoppas ni får en kanonkväll =)

Puss

 

Adam o jag, lägger upp den för den är för mig bara
glädjerus ungefär som jag känner just idag, samma känsla liksom.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0