Inlägg 841

Vart på kurs idag igen ju, lite mer bildad är man faktiskt =)
Sitter o funderar på att köpa en störrw säng till Midas, men jag anser att han behöver en ny kärra bättre.
Så, imorgon kommer ju mami hit o vi ska åka o handla mat o ha oss så jag tänkte att vi drar till Överby o till Beginners där säljer dom ju ut ibland förra årets modeller osv så jag kan fyndar en, flång ny :-)

Om vi nu hinner dit, för jag ska ju få min vattensäng fylld med, annars får vi ta Överby på Torsdag helt enkelt. För nu kommer jag ha RÅD att köpa en ny kärra o det känns fett bra =)

Nu ska jag passa Alexandras voffe en stund, Midas sover o snart kommer väl pojkarna inrusande från skolan
Fullrulle is the shit!

Hoppas ni får en kanondag o får lite sol på näsan!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0