Inlägg 843

Fan vad jobbigt det måste vara att leva i en sån förljugen värld,
att ha en sån skev verklighetsuppfattning och att aldrig kunna
vara rakryggad nog och säga som det verkligen är utan att allt ska vara påhittat och överdrivet.
Jag tycker synd om dig.
Men vad kan jag mer säga än att man får smaka på sin egen medicin förr eller senare.
Och sen förstår jag inte hur man kan vara så inne i sina lögner att man inte ens förstår att folk
runtomkring VET och FÖRSTÅR hur mycket som är påhitt och ljug.



"Att erkänna sina svagheter är ett tecken på styrka"





Tyck Till.
Postat av: Anonym

ja det är precis vad folk säger om dig!

2010-04-29 @ 16:39:35
Postat av: miggs

anonym: Ajjamen vettu ^^

2010-04-29 @ 17:39:45

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0