Inlägg 845

Midas har hostat så inatt, min lille fisnisse =(
Jag bar med honom ut i soffan där jag sover, fick i honom Bisolvon o bäddat ner honom och fått extra kudde under hans lilla huvud o då somnade han gott och sov till halv nio.
Jag ska strax hoppa ur soffan jag med, o sen i kläder o göra mig klar, M kommer om en halvtimme o då är det ju bra om jag är klar eftersom kursen börjar tio :-P

Senare kommer mami, hon ska låna min dator till viktiga saker o sen ska vi åka o storhandla.
O I eftermiddag kommer Adam, han ska ju hjälpa mig att fylla sängen ♥ Tack gullefjun ^^

Adam o jag, en fredagkväll i mars

Så ja, nu är det bara att studsa upp o iväg då, ha en FAB dag!


Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



Hoppas att du sover kanon gott i sängen.

är den hel däpad eller halv =?

hahhahahaha skönt gung när man har sex hahahhahahah :)



ha en fin dag

2010-04-28 @ 10:15:25
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Ja jag får hoppas jag sover gott men det tror jag allt =)

Den är heldämpad o hur det är att sexa i en sån har jag aldrig gjort men jag tar dej på orden där haha!

Kraaaaaaaaaaaaaam

2010-04-28 @ 20:06:47

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0