Inlägg 846

Jaa men vilken lång dag det vart!
Började med kursen dårrå där man fick en heldel nytta gjort samt ett jobberbjudande som jag grunnar på =)
Hem o direkt kom mami o jag fick rusa iväg till ett möte medLukas o hans fröken, det gick allt bra =)
Hem direkt igen o Alex kunde vara barnvakt så jag o mami drog till ÖB o MAxi där det STORHANDLADES mat o schampo o allehanda ting så nu är det knöökfullt i alla skåp som kahn knökfyllas.
Fick även köpt mej en ny bäddmadrass till the waterbed ^^
Adam kom precis efter vi lassat in alla matpåsar så det var bara att börja fylla men det gick fortare än vi trodde.
Så nu står den klar för att nanas i inatt!!

Midas har lagt sej men inte somnat, mami spelar barnens alfapet med de stora grynen o jag sitter ner för första ggn på en del timmar. Pjwwwe vilken lång men himla bra dag o tack för att ni finns ni underbara människor!!

Hoppas allt har vart bra med er idag o att vissa av er har sluppit regnet, det har INTE vi i Uddevalla :-P

Ha en fin kväll.

Kram o hajj


Tyck Till.
Postat av: finaste

Får vi se en bild på den nya verkstaden? hihi

2010-04-28 @ 23:10:01
Postat av: miggs

finaste: Den ser mest ut som en vanlig säng men absolut, jag ordnar detta vetty ^^

2010-04-29 @ 08:25:10

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0