Inlägg 848

Sist jag var hos mamma hittade jag lite gamla kort, kvalitén får ni stå ut med för jag har tagit foto på foto,
men här är ialf en liten tillbakablick från tiden jag var ihop med Lukas o Linus pappa,
för vi har faktiskt levt ihop även om VISSA bara vill förtränga det eller få det till att det aldrig har hänt,
men det har det faktiskt.

Vi förlovade oss den 27 december 2001 (vi blev ihop 27 december 1999) och vi firade med plankstek o en kall öl på restaurang i Uddevalla.


Här väntar jag Lukas, är ungefär i 6e månaden skulle jag tro =)


Lukas blir välsignad av prästen i hans farfars Baptistkyrka =)


Julen 2001 jag fick en mobil av AK som jag hade önskat mej,
fan vad glad jag blev kommer jag ihåg!

Julen 2001, tror det är Kalle på TV =)
Jag hade världens kortaste lugg :-/

Tyck Till.
Postat av: Johanna

hahahaha nu tycker jag faktiskt att det e lika mellan oss. Mina mongo toffsar å din lugg haha kan det bli så mycket snyggare ,tror fan inte det haha



kram

2010-04-29 @ 14:23:52
Postat av: miggs

Johanna: Aaaaaaaaaaahahaaa du, INGEN kommer i närheten av dina toffspuffar haha!!



Pouss <3

2010-04-29 @ 16:02:22
Postat av: Anonym

Varfor vill människor fortränga eller låtsats som du inte varit ihop med dina stora pojkars pappa?

lTycker det låter konstigt!

Ha e unerbar kväll Terez

2010-04-29 @ 20:35:36
Postat av: miggs

Anonym: Jadu, nu är det väl mest en specifik person som nog gärna inte vill kanske erkänna för sig själv att jag o pojkarnas pappa har vart förlovade och sambos. Inget jag bryr mig om för det kommer alltid vara en del av mitt o hans liv o det är inte mer med det liksom.

O visst är det konstigt, tyvärr finns det alltför mycket konstigt i vår värld ;-)

Må gott!

2010-04-30 @ 09:23:38
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: Johanna

DU jag anser att mina toffsar å din lugg ihop skulle bli jävligt nice hahahaha fy fan ska klippa bort mig själv på ALLA kort med dom. jag måste ju haft en psykos eller nått hahahahahahah vänta..................... hahahahahahahah jag dööööör!!!!!

2010-05-01 @ 10:50:11
Postat av: miggs

Johanna: Men vafan nej du måste ha korten kvar, dom kan vi sitta o kolla på nångång om vi skulle råka få tråkigt ihop!! Haha! Så jävla sött ^^

2010-05-01 @ 12:20:44
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0