Inlägg 1002

Men hej på er :-)
Hoppas al haft en bra torsdag hittills, det har ialf vi. Sov skitkasst inatt, bara låg o vände o vred mej o svettades trots min stora fläkt stod på högsta... Slutade med att jag la mej i soffan runt fem, somnade o vaknade av Midas klockan kvart över sju :-P
Men ja, sen gjorde jag en härlig frukost o vi satt alla 4 runt bordet o pratade om ditt o datt.
En bra början, och att vakna till ett gulligt sms gör inte saken sämre!!

Har messat min kära mammi som jag tänkte skulle komma hit imorrn o köra mej till Torp så jag får stoorhandlat mat o sen köpt byxor till mina stora pojkar o nåt på Gina till mej.
Måste lämna in mina beige stövlar för omklackning o ny sula med, det MÅSTE göras så jag kan börja använda dom nu när kvällarna börjar bli lite kyliga.

Nääe jag har fan inte så mycket mer att skriva, för det rullar liksom på o jag har annat att göra men tack, mina fina läsare för ert tålamod med mej.

Puss på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0