Inlägg 1004

Wooooosh snart kvällen redan :-P
Har nyss tryckt pizza, barnen alex dante o jag, himla fint!
BAUTAstor handlat mat med idag nu är det pröppfullt i alla skåp känns gött!
Barnen fick leksaker o mami fick nya leggings, en scarf o en svartröd rutig skjorta.
Ska ju åka raggarbil o dricka kalla öl imorrn i ren white-trash anda måste ju gå all in!
Klackat o sulat om mina beige stövlar , dom blev superkanon!

Ikväll blir det supermyskväll hos oss med filmer o gotta, när barnen sover ska jag ta ett långt bad med
ett glas kallt vitt vin. (Bara ETT glas okej ?) Koppla av lite, det tar på krafterna att vara ensam med allting ibland.

Oh idag har jag tjänat 25 spänn, stövlarna skulle gått på 220 men han bjöd på en tjuga, pizzorna skulle gått på 245 jag gav 240 han bjöd på en femma, ibland är de tur man är söt haha ^^

Önskar mina fina läsare en himla fin fredagkväll ♥

Min helg kommer bli top notch ;-)


Söderbönan i morses


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0