Inlägg 1005

Sovit rätt okej, känner mej lite piggare denna morgon tack o lov.
Sitter med barnen o kollar på ScoobyDoo, snart ska vi käka frulle ^^

Trots DRAMA igårkväll lyckades jag släppa vissa saker o känna
-Visst jag älskar er båda men jag har fan nog med mitt eget jag kan inte hjälpa er mer än vad jag gjort...

Sen, har ni märkt en sak, när man har såntdär härligt magpirr, man får fina sms hundra ggr om dagen o gulliga telefonsamtal av nån så skiter man egentligen i alla andras dramaproblem, man kan liksom inte känna dendär normala empatin man gör annars. Man liksom bara rycker på axlarna o bara ler liksom inombords ihop med dendär lilla söta glada fjärilen o bara liksom -Jahopp jaa men synn...
Men man vet liksom inte vad man säger för man har bara en persons ansikte, röst o ljuvlighet i tankarna.
Det är en bitterljuv känsla men ganska skön om man tänker efter ;-)
(Nej, jag har inte blviit ihop med nån eller dejtar nån, nån gör mej bara extra glad...)

Jag är ju inte direkt skitsugen på att cruisa idag, det PISSREGNAR i Uddevalla o är mulet o ugget o uschligt men ja, vi ska ju dock sitta i en bil... Får se hur denna kvällen slutar, antingen kl 22 när Terez tröttnar o vill hem eller att nån har en liten hemmafest. Jag VÄGRAR sätta min fot ute i regnet. Och dör rök planerna om vågigt hår ja...Fuck.


Puss på er

Tyck Till.
Postat av: finaste

gör håret vågigt, nu har det slutat regna ;D

2010-08-21 @ 16:49:43

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0