Inlägg 1006

Söndag eftermiddag.
Mår ganska okej idag drack ju några öl igår men det var skitkul faktiskt, sällskapet i bilen var kanoners o som vanligt hade jag o systeryster sjukt kul med vår humor som ingen annan fattar ;-)
Sov hos systers kille med han o syster då givetvis o promenerade hem imorses runt tio ganska pigg men svor över solen o det faktum att jag inte hade solbrillor. Fuckelifuck fuck liksom OCh,H skoskav så inne i stan drog jag va mej stövlar o strumpor o gick hem barfota, jag älskar att gå barfota synd man inte gör det ofta :-P

Ja, en annan inte så trevlig sak är att pojkarna har en kompi si deras ålder som har en äldre bror som är i MIN ålder o han ringde igår vid sjutiden o frågade om pojkarna fik åka med ut med hans båt o fiska lite
- Ja, sa jag kör du hem dom hit sen då ?
Det är inte långt mellan våra hus men jag visste att dom kanske skulle komma vid halv tio-tio på kvällen o då vill jag inte att dom skulle gå hem det var cruising i stan o folk överallt o mycket bilar, fulla folk osv så nej, jag ville att han körde hem dom och han svarade mej
- Ja, jag kör HEM dom.
Han fick Beckas nummer o Becka fick hans (Becka vabarnvakt) Det slutade med att bara Lukas åkte med, Becka följde honom nästan hela vägen till kompisen o vinkade hejdå.

Sen, runt tio på kvällen kommer det två poliser hem  med Lukas dom hade plockat upp honom nästan vid hennes hus för det började skymma o tyckte det inte var bra att ett barn gick hem själv så dom körde hem honom, dom pratade med Becka som förklarade att han skulle köra osv.
Lukas hade frågat om han kunde köra honom hem då hade han sagt nej...
Jag blev skogstokig när Becka ringde o berättade detta igår, fyfan ett sånt jävla bristande på ansvar från en VUXEN människa som LOVAR mej att han ska köra hem och sen bara skiter i det så sent på kvällen. HAde det vart tvärtom hade jag fan väckt Midas om det behövdes o fökjt barnet hem på kvällen. Hade han ringt hade Becka gått ner o hämtat honom vilket hon förklarade för polisen Lukas säger att den vuxne försökte ringa Becka fem ggr men kom inte fram, märkligt för jag o Becka hade telefonkontakt flera ggr, hennes mamma OCH bror hade ringt ett par ggr så det var inte fel på nätet.

Idag kom den trevliga tjejpolisen förbi, hon ville mest kolla lite vem jag var osv, antagligen  för att hon vilel se att jag är en normal städad öm moder o vi pratade en bra stund o hon höll med att det var förjävligt, jag tackade henne enormt för att hon fick hem mitt barn säkert igår o hon hälsade så gott till Lukas som tyvärr inte var hemma. Jag har ringt brodern idag, han fick sej en rejäl jävla utskällning o jag gjorde klart att mina barn får icke åka med dom på nåt sånt mera och att han fan inte lovar saker som han sen inte håller när det gäller ett litet BARN. Jag var så arg så jag nästan hade tårar...

Min lille pojke.... Som ialf somnade säkert sin egna säng tack o lov ♥


Hoppas ni har en himla bra dag!

Puss på er


Tyck Till.
Postat av: finaste

Men gudars...!

Ärthjärna på den typen eller?

Gott iallafall att det slutade väl!

2010-08-22 @ 22:18:01
Postat av: miggs

Finaste. Ja, en jävla peabrain är vad han är....

2010-08-23 @ 08:18:31

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0