Inlägg 1007

Japp, nu är dte bestämt vad mina pojkar ska få i födelsedagspresent, nämligen ett Xbox 360.
Jag är emot tvspel i allmänhet jag tycker det är slöseri med pengar o sen tycker jag att barn hellre kan aktivarea sej, det är så jävla enkelt att sätta dom framför ett  tvåspel i flera timmar o där sitter dom, då slipper man engegera sej i sina barn o dom slipper aktivera hjärnan o ja jag vet vissa är stenhårda att ge en viss tid o hålla det men MÅNGA väääldigt många föräldrar låter sin aungar sitta timme ut o timme in.
En av Lukas kompisar har spna föräldrar, han har suttit inne i princip hela sommarlovet dag efter dag med sitt tv spel, Lukas kan vara där i 8 timmar, o då spelar dom hela tiden så jag satte ner foten o sa att ska dom leka får dom vara HÄR hos oss o LEKA... Kanske elakt men mina ungar ska fan kunna bygga en kojja eller leka krig och kunna aktivera hjärnan, ha lite fantasi dom ska inte VETA hur man enklast dödar bossen i mortalcombatquestmission 14. Kanske blir dom mobbade pga av det, ja men det är fan ingen dålig orsak att bli mobbad för. Så därför är jag emot tvspel, MEN... men... nu har jag ialf gett mej hän till detta för dom har slutat tjata på mej om det, har inte nämnt det på nästan ett år plus att dom är vana med att bara spela en halvtimme-timme var eftersom det är dne tiden som gäller vid datorn, nu har dom ifs inte spelat på superlänge, ja regniga uggiga TRÅKIGA kvällar men annars har dom vart ute.
Men japp, hösten är på gång o jag kan tycka tv spel är roligt jag med så ja, vi kör på ett xbox nu.
Dom får det ihop, Lukas fyller på fredag (27) han önskar sej ett par nya skor o lite kläder så det ska han få,spelet får dom när dom har gemensamt kalas nu i spetember eftersom Likus fyller 27 sept så får dom ha ihop dom har gemensamma kompisar så lika gött att ha gjort allting på en gång :-)

Jahapp, nu ska jag diska upp o sen inte göra ett skit medans Midas sover.
Pojkarna har haft en superbra första dag!

Kram på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0