Inlägg 1012

Idag har äntligen fått tummen ur röven o målat klart mitt badrum som vart grönvitflammigt av grundfärgen sen i typ.. Mars ? Men nu är det klart o såhär fint blev det, vill bara tillägga att jag ÄLSKAR mitt fina badrum nu, bilderna gör det egentligen inte rättvisa för det är så mysigt o fluffrosa men ja, här ser ni ialf :-)

Innan:
Behöver nog inte visa fler bilder för att ni ska fatta hur fult det verkligen var....
Taket var med i samma gröna, ska tilläggas... o alla dörrfoder samt listor


Efter: =)



Ångrar dock lite mitt val av duschdraperi, ska beställa ett annat typ med rosor på, mer gulligt så
jag gillar den rosa dödskallen men är ute mer efter schabby chickstilen just nu...
Och på takkanten som man ser ovanför hyllan ska det skruvas upp ljuslyktor o det ska upp toa hållare o lite så
ska leta efter två små gamla tavlor med rosor på med i helgen när jag ska på loppis :-)

Jahapp, min moster Lillan kom på kaffe förut, vi satt o prata i över en timme har inte träffat henen på länge så det var superbt trevligt, sen kom Fritte en nyfunnen kompis som stannade en lång stund så vi pratade om allt mellan himmel o jord fast barnen var nyfikna så det var lite spring men sånt får man ju ta :-P

Imorrn kommer min lillasyster o lillfjärten Moa ♥

Nu ska jag ta en kall öl o fira mitt bubbelgumsbadrum o en cigg på det sen nattar vi oss

Kram på er =)

Ska försöka fixa inlägget 1008 med, för er somkanske inte såg facebookkonversationen ;-)


Tyck Till.
Postat av: Louise

Vad duktig du är!! :)

2010-08-24 @ 22:13:55
Postat av: finaste

supergulligt!!! :)

2010-08-24 @ 23:39:01
Postat av: miggs

Tack tjejjer <3

2010-08-25 @ 00:41:04

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0