Inlägg 1013

Idag har jag vart på stan med Midas, vi mötte upp Anki så köpte jag födelsedagspresenter till LUKAS (haha stavfel förut... nej jag kallar inte mitt barn Kukas... haha som fyller NIO(!!) på fredag, han får nya fräcka jeans o en tuff munktröjja för det önskade han sej, sen ska pojakrna få ett Xbox ihop så därför blev det bara nåt symboliskt nu.
Tog vi en sallad på Lejas cafe, FAAN vad mysigt det var därinne, o dom hade en fondvägg med rosentapet som jag blev kär i... Kostar la tusen rullen men fin var den. Fick ialf köpt mej en rosa tvålpump på Åhlöen till badrummet=)

Sen kom syster Sara o lilal Moa hit med Kira givetvis, behöver hon mej, så finns jag här såklart min lilal Tussa, så nu sitter vi här med varsdin laptop o en kall öl o pratar , spekulerar, förbannar, o skrattar :-P

Imorrn blir det tvätta o möte ialf som jag vet just nu o förbereda lite inför helgen
Oooiiiiiiiiiiiiiiiiiih jag vill ha fredag NU direkt haha, fan vad jag längtar, en underbar ball häftig känsla ♥

Hoppas ni alla haft en fin dag mina läsare :-P


Tyck Till.
Postat av: Anonym

haha aa, jag kan la lika flytta IN! Är ju jämt här nu, haha! Men tack för du finns <3

2010-08-25 @ 22:55:45

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0