Inlägg 1021

Har jag förresten nämt att jag har en underbar bebis (nåväl, 2 åring) men han är min BÄBIS o han är bäst.
Tror nog jag på stående fot kan säga att Midas är liksom den bästa 2 åringen ÄVVER.
Vi åkte ju till Torp idag, Alex , Midas o jag.
Medans jag strosade luungt o fint inne på Gina, HM, din sko o andra för en pojke/man/karl tråkiga affärer så satt min lilla prinskörrv snält i vagnen o tittade på mej, tyst som en sparvunge o bara myste med snutte o napp.
Sen nånstans vid ginas sjalavdelning hörde jag en djup suck från vagnen o POFF sov han.
Sen sov han, o sov o sov i hela TVÅ timmar sådär gött o djupt o vaknade lagom på Donken där han fick en pakke pommfritts o en hink ketchup o en äppeljucie och oj så nöjd han var.
Men detta tar inte slut här  nej nej
In till stan o till arbetsförmedligen o vänta på bussar osv men han satt där, som ett ljus.
O under dessa timmar såg jag löpande band på griniga, gnälliga skrikande ungar o faktiskt njöt lite extra av mitt tysta snälla barn ;-)


Ja, nåt bra kom ialf efter mig o exet, o det var får fina tålmodiga son ♥
Det gjorde vi bra Brektarn.



Bilden från tidigt i våras

Tyck Till.
Postat av: Lina

Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls. Jag har jätteroligt på Torp med min skrikande, ivägspringande, apajobbiga unge.



2010-08-31 @ 08:26:25
URL: http://yiyah.blogg,se
Postat av: miggs

Lina: Naaaw =/

2010-08-31 @ 08:47:10

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0