Inlägg 1024

Det finns så jävla mycket just nu som jag vill skriva ut här, pga av egoistiska hemska elaka spydiga SMÅ människor som gör sitt yttersta för att förstöra en annan människas liv.
Det räckte inte med att sabba det man kunde när personen fanns på plats utan man ska bli vidrigare för varje minut, gnugga händerna o HITTA på saker för att endast förstöra.
Du förstör inte bara det livet, utan alla runtomkring som älskar o bryr sig om den personen.
Men det kommer slå tillbaka tusenfalt, tro mig.

Jag tänker inte ens hattankar om dig, jag tycker SYND om dig, du kan inte ens ta hand om ett hem eller två vackra små fina barn utan lever i misär o spenderar hellre dina helger på en sunkig krog o blir äckelfull istället för att sitta hemma o umgås o ta hand om dina fina små barn som idag inte ens får bo med dig...
Med detta emot dig hoppas jag att det kommer slå tillbaka mot dig som en fet käftsmäll, du är inte ens värd skiten under mina gamla UGGs.
Människor som du tar bara onödig plats i vårt samhälle, du kostar oss som faktiskt JOBBAR pengar,
det är mina jävla skattepengar du sitter o super i dej helg efter helg ditt vidriga svin till fruntimmer.

Och till vår finaste M, vi älskar dig o stöttar dig, du har FAMILJ som finns för dig varje dag o du är i våra tankar dag in o dag ut. Den kärlek du har till min Tussa är det bästa du har o du har ett gott hjärta o det kommer ta dej långt ♥

Nu ska jag stänga av datorn o sen kör vi vidare denna afton.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0