Inlägg 981

Hade en mysig kväll igår med BeckaBus o sen kom Rikard på kaffe så vi satt här o tjötade till typ tolv inatt =)
Kunde knappt somna men när jag väl gjorde det hade jag mardrömmar typ efter varann helt SJUKT jag har drömt så jag var rätt lite trött imorses när jag vaknade då Becka skulle upp o åka till jobbet men så tänkte jag gött nu kan jag sova. Ah eller, hur blev typ bombad av skitskumma drömmar så idag är skallen aningen mos av alla drömintryck, skitjobbigt.

Idag kommer min älskade Tuss hem =( MidPidskorven, jag har saknat honom som fan men tror jag liksom förträngt saknaden för annars hade jag aldrig pallat två veckor utan honom, men M skulle komma vid 2 tiden ialf!

Nu ska jag få i mej en macka sen kaffe med Johan ovanför som flyttar idag, det känns inte alls skoj =(

Hörs sen.
Piz

You maybe, ore maybe not be worth it.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0