Inlägg 982

Igår var en ganska seg o tråkig dag, jag kände mej nere fan hela dagen.. Kanske var det mina 3 dagars roliga festande som kom ikapp o jag egentligen var bakfull o då blir man ju sådär känslig o lipig, ialf jag.
Sen drömde jag så sjuka drömmar så jag var väl egentligen trött tror jag.
Men inatt drömde jag bara sådär kanonbra att man inte vill vakna, och efter ett långt samtal med min karl igårkväll o ett varm skumbad till en rolig film mådde jag absolut bättre när jag la mej ♥

Nus ka det blir frukost för mej, barnen har redan käkat o två av dom har redan gått ut till kompisar så det får
blir thé o macka, sen ska jag o Midas tvätta!

Hoppas ni har en fin dag.

Mina braiga saker igår =)
En Brink,Ett Bad,Lite Barn


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0