Inlägg 983

Waah tjenna. En bra kväll. SOl har det vart, på ICA har jag vart med Mids.
Mamma kom förut så vi alla käkade middag ihop, sen somnade jag en kvart powernap is the shit =)
Och pojkarna åkte iväg med en kompis förut o kommer senare ikväll dom fick stanna till nio faktiskt...
Så jag o Mids käkar lite götta o kollar nicke nyfiken innan han ska natta sej efter film o bad!
Mysigt!!

Diskuterade även mer med mamma om min utbildning jag ska köra igång med till hösten, mamma ska utbilda mej och ge mej certifikat o klassisk massage till att börja med, sen är jag sugen på Zonterapin, ni vet typ har du ont i skallen så trycker man på en puingt under foten så blir kallen bättre, aa ialf men vi börjar med massagen och det ska bli roligt o spännande som fan!
Mamma är ju sjukskriven nu men efter hon gått av den o börjat sitt halvtidsjobb på spa't så börjar vi med utbildningen =)
Yaaaaaaaaaaay !
Japp men nu ska jag fortsätta se på filmen med Midas.

Ha en fin kväll allihopa=)

(Måndag åker jag till min fis, det ska bli mysigt värre ♥ Jag saknar honom en smula...)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0