Inlägg 985

God morgon =)

Sovit gott hoppas jag ? Det har ialf jag gjort men faaan tandvärk igen, nu måste jag ringa o boak tid så att dom får lagat tanden som jag inte bara har ett enormt hål i utan även bitit av en bit på. Det isar o dunkar o jag knaprar Panodil som värsta junkeyn.

Satt uppe inatt till typ ett, sen ringde det o jag pratade till två o somnade runt halt tre men känner mej ganska pigg idag fast humöet tryter en smula men mest pga av tandvärken men ja, bita ihop o försöka se glad (och vara) glad är väl ett måste i vilket fall.

Idag ska jag o Midas ialf packa lite mackor o saft o gå ner till stora lekparken i stan , de stora ska ju ut på sitt med sina kompisar så det blir jag o Midisen =)
Kanonväder idag o den ska spenderas UTE!
(Jag längtar till helgen)

Hoppas ni har en fin dag.

Heppåre

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0