Inlägg 989

Hej. Jaaa jag vet min blogg är skittrist nu men jag har liksom annat att göra o njuter av mitt liv, helt seriöst!

Igår, på kvällen var Alex o Rikard barnvakter till Midas jag drog med Adam ner till Skeppsviken o där satt vi i flera timmar, drack några kalla o lite vin. Prata i timmar om allt o inget o som vanligt skrattanfallen kom mest hela tiden =)

Pojkarna kommer hem imorrn, sen tror jag att vi alla åker hem till mamma några dagar, jag ska sluka hennes böcker om klassisk massage för till hösten kommer jag påbötja min utbildning hos henne och få certifikat i klassisk massage, känns så jävla kanon!

Nu blir det läsa lite blöggs o sen levande ljus o en film. Ruggväder ute så det passa utmärkt!
Puss på er =)

Lite pics från igår ^^

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0