Inlägg 991

Hej på er, hoppas ni är kvar mina ca 60 läsare haha ^^
Jag vet, jag är en skitrutten bloggerska just nu men egentligen finns det inte sådär hemskt mycket att skriva.
Pojkarna är ialf nu uppe hos grannarna, dom har 9 barn varav de stora jag lekte med som liten men nu leker mina barn med deras minsta Gulliver o Wiggo, dom är lite äldre men hade roligt igår ialf så det är så himla roligt!

Annars har vi det kanonmysigt allihop, det är lite trist väder.. Sommaren är typ.. Slut ? Så det blir en del filmer, måla o grejja inne istället men det är allt gott det med.
Fick en del förvånande SMS inatt av en fuller karl (säger INTE vem) men ja, man saknar inte kossan förräns båset är tomt eller vad säger ni.... =(


Jo, har lite äventyr jag ska ut på frampå, men det berättar jag om en annan dag ;-)

Nu ropar mamma, nu blir det frukost!

Puss (L)


Tyck Till.
Postat av: en nyfiken jag D:

hejsan!

kan inte du skriva ett långt inlägg om hur ditt liv ser ut.

skulle varit kul att veta lite mer om dig :)



/jag är nyfiken :)

2010-08-12 @ 16:31:06
Postat av: miggs

nyfiken jag : Oj, nja det vet jag inte men jag har ett arkiv i bloggen, bläddrar du tillbaka några månader o kör framåt tills nu så får du nog en ganska bra bild hur mitt liv ser ut :-)

Happy reading ^^

2010-08-13 @ 08:43:44
Postat av: vintageretroprinsessa



Njut helgen och hoppas allt är bra med er alla :)

Hinner inte spana in så mycket bloggar nu under sommaren :)



kram

2010-08-13 @ 12:38:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0