Inlägg 992

Nu har vi landat hemma allihopa, så skönt att komma hem till ett rent hem, städade och tvättade upp allt innan vi åkte så det var bara att packa upp våra kläder o sätta sig liksom :-)

Pojkarna försvann direkt till kompisar, Midas o jag fixar på hemmaplan. Snart kommer Riakrd då ska vi promeniza ner till ICA o handla lite det ekade tomt i kylen jag tog ju med mej massa mat till mami.
Lördagsmys blir det , givetvis.

Jag har ingen blogglust alls, för det är sommar o sol o allt sånt så orka blogga ?
Vi har ialf haft en kanonvecka, det har hänt lite saker sådär i mitt privata liv inget jag går in på här, de som ska veta dom vet o det räcker så ♥
Men vissa beslut har jag tagit fast det är jobbigt, men ljuset finns ändå såklart. Jag är ialg glad o en smula lycklig.

Puss på er.
Nu kom Rikard med sin iBook ;-O Nu ska jag leka haha

Tyck Till.
Postat av: finaste

Skönt o läsa att ni har haft det bra! :)

2010-08-14 @ 17:03:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0