Inlägg 996

Japp, tisdag idag o det är lite murrigt väder ute, pojkarna har givetvis gett sej av till polare, Midas o jag donar hemma. Ska snart dra över med dammsugaren o diska upp, sen får det änna räcka.
Orka städa jämt eller? Man ska väl hinna leva med :-)

Ikväll sja vi ha supermys, jag ska köra ihop en kladdkaka o så blir det barnalfapet, det senare efter Midas har somnat dock, det kan bli lite halvjobbigt annars =/

Jag funderar på att öpnna min låsta blogg igen jag har saker jag vill få UR mej men inte för allas ögon liksom
Får gnola på det en stund
Nu ska jag dra igång musik till Midas, tacka FAN för Spotify, nu kör vi barnvisor all in :-)

Ha en kanondag, det kommer nog vi ha

Tjöss


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0