Inlägg 999

Hej på er!!!
Nu har vi nyss käkat en megafrukost barnen o jag, vi gick all in med allt från äggmacka till nötter =)

Vaknade upp idag och fick se solen, men underbart! Har fan regnat i två heela låånga dagar här så idag blir det att packa ner mej o Midas till stora lekplatsen o spendera ett par timmar där. Måste ta vara på solen , hösten känns som att den är på ingång... Jag älskar ifs hösten men vill gärna ha härlig sommar en stund till!

Till helgen har jag planer.
Fredag: Hyra hem filmer o köpa mys o ha MYS med barnen o bara gotta oss (hoppas det regnar då, extra mysigt)

Lördag: Midas ska till sin pappa, BeckaBusan kommer o ska vara barnvakt för the mami ska på cruining här i stan, min käre systers pojkvän har fixat nån raggarbil vi ska åka med i, mian stora pojkar ska få åka med en stund på dagen om allt går som det ska, vilket det borde göra men på kvällen har Becka dom :-)

Söndag: Åka ner till min mycket goda vän Brinkis i THN, vi ska laga mat o se på film o umgås som vänner ♥

Japp, nu ska jag ta frma kläder till oss alla så denna dagen kan börja.

Hoppas ni har en fin dag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0