Good Jyyl =)

Hoppas alla har haft o har en fantastisk Julafton =)
Efter att ha lämnat Midas hos sin pappa idag som gjorde att jag bara grääät floder, det gjorde så jävla ont...
Men men det var ju bestämt sen innan så vad göra ?
Ialf så har dagen gått smidigt o bra, jag har SOVIT två timmar på dan ZZZzzzz asgött, sen kom brorsan o vi kolla Kalle, åt o öppnade julklappar =)

Sen har jag o min fina vän Bubba bestämt utgång i stan imorrn med lite annat folk så mamma skulle ha kvar pojkarna tills måndag o jag skulle tagit bussen hem till stan igår men så betämde vi att jag skulle få skjuts hem av min brorsa så nu sitter jag hemma i en tyst lägenhet, för första gången sen jag blev mamma är jag utan mina barn på julaftonskvällen, det känns lite vemodigt =/

Men men, jag ska ta en kall öl, ett hett bad med skum o badbomber, det blir att BUS:a sig inför imorrn o sen blir det Beckfilm.

Sov gott allihop och God Jul 2010 ♥


Tyck Till.
Postat av: finaste

God fortsättning!! =)

2010-12-26 @ 11:38:16

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0