Inlägg 1173

Kastar först in ett megafett GRATTIS på födelsedagen till världens bästa Morot ♥


Jaha det var det, annars då ?
Vaknade av bra SMS från min fantastiska vän Sarah som tyckte att vi nästa helg ska ha en TJEJ-helg.
Fredag: Myskväll med filmer o god mat
Lördag: Party, ALL IN!
Då ska jag ut o rocka i mitt nya linne jag köpt, OH det är så nice!
Sen fick jag ett telefonsamtal som lättade upp en del, det lyfte lite från mina axlar o jag har goda utsikter om vissa saker o ting, underbart när det händer!
Idag ska jag o Midas tvätta (ovanligt va...) och sen blir det nog ICA o handla lite.
Eller om vi gör oss till o drar in till Willys ? Ja vi får se ^^

Igår fick pojkarna öppna PS julklappen, lite tidigt jag vet men fan kvällarna är så långa o mörka o dom har vart rediga ändå o roat sej under hösten o vintern så jag tyckte dom skulle få det lite tidigare, så nytt PS samt TIO (!!) spel gjorde dom själaglada ♥

På fredag ska jag gadda mig, underbart! Lovar att ta bild på resultatet, innan dess får ni inget veta ;-)

Hoppas ni alla har en bra tisdag!

Kram på er









Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0