Inlägg 1178

Hoppas ni alla har det bra i vinterkylan, jag har ingen superbloggarlust direkt men spare with me det lär ändra sig om ett tag, hoppas vi =)

Idga har vart en slow morgon, eller ah ialf efter halv nio (!!!) då pojkarna gick till skolan, asso min telefon fick bara för sig att stänga AV sig inatt så larmet gick ju liksom inte. Smart...

Så en macka i handen på dom o marsch iväg!
Midas o jag har pulat idag på morron, vi ska snart ner o tvätta lite samt hämta ner granen på vinden som vi ska klä jag hittade äntligen små rosa julgranskulor igår, på Åhlens... Rusta har haft men dom är stora det ville jag ICKE ha :-) Har jag en ide så har jag ;-)

Om ett par timmar kommer min gamla vän Sofie med hennes lille Milo som först hette Tim sen Neo men nu är det bestämt att det vart en Milo, vilket jag var glad för det är ett fint o ovanligt namn ♥

Har packat ihop en massa bebisklädder som jag tvättat o vikt ömt, har en kasse jag ska ner o köra i maskin nu.
Hon får även Midas barnvagn, bästa vagnen jag haft men nu är det Milos tur att hålla den varm =)

Lovar att ta kort o lovar att inte bli bebissugen.......... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Vid 4 tiden kommer Therese, då ska jag under nålen igen, galet nice ;-)

Ha en kanonfin dag på er KRAM!!

Tyck Till.
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-12-10 @ 11:43:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0