Inlägg 1181

Jag älskar min nya tatuering, den sitter på samma sida som mitt hjärta o de två hjärtan symboliserar mitt minne av Tessan, min barndomsvän som gick bort i cancer samt min älskade storebrör Jörgen som dog i en singelbilolycka. Jag tänker på dom minst en gång om dagen varje dag ♥

Idag har vi ätit en lång mysig frukost ihop, barnen har lekt o donat o haft sig
jag har diskat o plockat undan så man baa kan VARA sen när kvällen kommer...
Ikväll blir det Lördagsmys med nån film och godis vaklart ^^

Ska in till stan sen o lämna hyrda filmer så får vi se om vi hittar några nya att hyra :-)

Hoppas ni alla har en FAB lördag.
Kram på er!!

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0