Inlägg 1182

Jag har haft turen att ha fått snusa o pussa på två bebisar två dagar i rad, först ut var lille Milo
Min arndomsvän Sofie o hennes man Stefan har fått en liten kille precis nyss typ han är väl nån månad
Så pluttig o nuttig han var, jag dog en smula...



Och igår, då var Jannie barnvakt åt Lille River som är 6 månader, sjutk söt bebis
glad o snäll o bara sådär go!



Ja, så detta har ju gjort att bebisnerven har börjat darra en aning, men sen fick jag erfara min 9 årings SAMT min 2 årings härliga trots på samma gång så då dog bebisnerven istället, den begick självmord helt enkelt...

Hoppas ni har en bra dag allihopa, nu ska jag dammsuga!


KRAM

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0