Inlägg 1185

Idag har jag bokat presentkort på CitySpa till min kära mamma.
Hon ska få en timmes helkroppsmassage plus en timmes manikyr av mig o min bror Johan i julklapp.
Hon anar N A D A alltså jag har lurat i henne att jag har kasst med pengar så hon får bara en klocka och en 2011 almenacka i julklapp av mej vilket hon ifs ska få... Men nu får hon det hon verkligen önskar sig o det hon verkligen behöver, vår älskade mamma ♥

Idag har jag kört ett par maskiner o dammsugit. Ska diska o skura ugnen med, sen får det vara bra för idag :-P

Hoppas ni alla får en fin dag

KRAM!

Tyck Till.
Postat av: trogen läsare

o din mamma läser alltså inte bloggen ;)

hahaha

2010-12-13 @ 21:21:10
Postat av: miggs

trogen läsare: haha neej hon gör ju inte det, som väl är, annars hade jag nog fått knipa en stund till :-D

2010-12-13 @ 22:18:22
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0