Inlägg 1186

Tjaao ja det blir ett litet nattainlägg, sitter o hetsäter blodapelsinklyftor o dricker en megahink med chaithé nom nom nom..
Väntar på tvätten, vi har det ju så i mitt hus att man har en heldag att tvätta så jag drog ut på mitt tills typ åtta ikväll så nu kör jag fjärde maskinen, dock är jag inte så pömsig eftersom jag snoozase i över en timme idag när Midas sov middag ;-) Får la passa på nu eftersom den 3e januari börjar jag fan JOBBA. Woop Woop, ska bli kalasbra jag är så sjukt taggad :-)
Så fram med mina Scrubs igen för nu intar jag äldrevården once again o det känns kanon-galon!

Pratat äver en timme med Bubba som berättat allt om Barcelona-resan, dom verkade haft skoj o han hade vart på en SJU(!!) våningsdisco, helt galet stort, jag som går vilse på Mortens där det är tre våningar, men det är så skumt för det är vråer o trappor överallt därinne så istället för att dle aut stämplar i dörrn borde man få en käck GPS istället, sist ggn tog det mej en halvtimme att hitta ut så jag fick röka...

Anyhooo så ska jag nu kasta mig under min rosa filt o siffan med en film, tror bestämt på en Wallander ikväll, så har jag nåt att glo på medans tvätten blir klar.

Önskar eder alla en bra Lucia-natt, sov gottans ♥


Slänger in en sommarbild på pojkarna, så vi har nåt att längta efter nu i vintertid ;-)




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0