Inlägg 1187

Har precis nyss beställt arbetskläder, jag har en tunika o byxor sen innan men det är ju så STORT, deras storlker är skitstora så det är lite tältvarning så ny tog jag en storlek mindre o annan färg :-P





Mycket brau mycket brau =)
SORRY glömde länka till sidan jag beställde ifrån

- Klicka hääääääär -

Deras butik ligger i Lödöse, om ni har vägarna förbi! Syns från vägen ;-)

Tyck Till.
Postat av: finaste

Var beställde du detta?

Jag har oxå timmar inom vården, ej utbildad uska men börjar läsa nästa år. Och istället för att gå i hemma-mjukis-kläder hade det varit underbart o ha kläder endast avsett för jobb. Så tips på bra o billiga kläder tas tacksamt emot :)

2010-12-14 @ 13:38:32

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0