Inlägg 1190

Jag vill bara säga att en av mina favvobloggar är helt klart
- DENNA - 
Finns även Länkad under mina länkar =)
Det är en sjukt vacker, begåvad o rolig tjej som bloggar har följt henne nåt år nu.
Hennes liv är liksom för mig helt overkligt, helt roligt sjukt att nån ens lever sånt liv som hon.
Miss World tävligar i China, semester i Aruba ena dan och nästa dag är hon typ i nåt annat land man inte ens vet finns eller gör nåt annat spännande, likaväl som hon slappar hemma i soffan med hennes älskade Kräftor (hur kan en människa vara så förtjust i kräftor... ??!!)

Ialf så är det för mig lite av en annan värld att läsa hennes blogg, här sitter jag med mina tre underbara pojkar ensam i min älskade lägenhet o min semester blir på sin höjd Skara Sommarland, jag sliter med att sy tomtedräkter till julspelet i skolan, räkna ut minustal till pojkarnas läxor eller torka kiss efter Midas som pottränas så hennes blogg är lite som en fristad, man kan drömma sig bort lite, o det gillar jag...

Nu har hon en tävling om de fantastiska Humanityarmbanden som jag tycker är sjukt snygga, har inte sett dom innan jag såg bild på dom i Dabis blogg men har en förkärlek till srmband man snurrar runt handleden, har snattat en av min kompis Sara i men hon snattade tillbak det o jag har letat efter nåt liknande men de finns ingenstans... 
Och en julklapp till en ensamstående arbetande, LYCKLIG trebarnsmor hade ju inte suttit helt fel ;-)






LÄS DEN =)



Bilden är ärligt snodd från Danis blogg

Tyck Till.
Postat av: DANI

hej! Skicka din adress till [email protected] så skickar jag ett armbvand imorgon!



Kram

2010-12-15 @ 18:03:24
URL: http://itsmeyourdani.se

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0