Inlägg 1193

Huuars mår inge vidare idag. trött, svettig/frusen, matt o allmänt KASS.
Mamma ska komma in snart o hämta Midas så att jag får vila ordentligt, hon skulle ta med sig alvedon med för mina var slut så slipper jag gå till ICA bara fö en grej, min finaste mamma ♥

Har ju de stora hemma men dom kan ju reda sig själv (m.a.o dom får spela hur mycket PS dom vill idag ;P)

Så det blir nåt enkelt till middag, orka göra annat för imorrn måste jaga vara på benen, Sarah kommer efter hennes jobb, vi ska laga god mat o hyra mysfilmer och lördag kör vi utgång. Köket here we come!

Hoppas ni ialf har en bra dag.
Kram på er =)

 



Bästa ever...

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0