Inlägg 1195

God Morgon på er, hoppas ni alla har en bra fredagsmorron =)
Har sovit sjukt bra inatt trots en krasslig hals men nu hinkar jag citron-thé med honing o hoppas
den blir bättre =)
Fredag alltså, planer för nu är att lägga in all ren tvätt jag vek så redigt, diska o bädda alla sängar.
Dammsug, moppa o damma gjorde jag igår så gött =)

Sen kommer väl mamma med Midas hon åkte ju med han hem igår o dom hade haft det mys =)
I eftermiddag tar pojkarna bussen till VBG o Midasd blir hämtad av sin pappa o runt 3 tiden kommer
min fina gumma Sarah. Planen är att laga god mat o se lite filmer o bara ha det gött, så det kör vi på ikväll!

Näe, nu ska jag läsa nyheter o kolla Fejjan, givetvis ;-)

Hörs sen!
Woop wooop!


Jason Statham... Nom nom nom

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0