Inlägg 1196

Galt bra helg =) GALET!

Den innefattade mys i fredags med Sarah, filmer o annat gött under varsin filt o mysbraller.

Lördag var det FEST all in på Köket!

Var i grymt bra sällskap, tack allihop =)

Men ett tips är ialf att vill man sitta ifred på puben utan att bli störd av Idioter, ta med ett par stora starka fulltatuerade (men väldigt gulliga o snälla)  killar från Brödraskapet, då håller sig folk borta hohohoho!

Inväntar Midas, han borde komma snart tycker jag, saknar min lille Skrutt.
Pojkarna är med skolan o åker skridskor idag, jag misstänker att dom har superskoj =)

Hoppas alla har en fin måndag!

Kram på er ♥

En jag i Lördags :-P




Bäddar ner mig o siffan med film o duntäcke, förkylningen sitter som en smäck.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0