Inlägg 1202

Jag har glömt att berätta om att i Lördags fick jag veta av två olika tjejjer att dom läser min blogg :-O
Den ena tjejjen o jag hade gemensamma vänner o hon berätta att hon läste den o glad blev jag såklart
MEN sen i toakön så bara stod det en tjej bredvid mig o hon bah Men, alltså förlåt mig men är du Miggs ? Alltså Terez ? Jag svarade : Eeehh jaaa jooo ? Dårrå?
Hon sa: Jag läser din blogg, jag bor i Gbg o jag har min syster här i Uddevalla så är bara här ibland menhar läst din blogg sen 2008.
Wooooooooooooooooooooooooozah!!! Så tack, tjejjer o alla mina andra läsare för att ni finns, ni betyder massor ♥

Anyho
Överby idag. Shopping inför Nyårsafton.
Klänningen har jag redan, den är svart =)

Detta blev det ialf



Fixat mina naglar, naturella med cleargel, snyggast så tycker jag, ska dock bli glittriga tippar på nyår =)

Mitt halsband från Glitter till nyårsblåsan (bilden gör det INTE rättvisa). Ursäkta för mina Boobs rakt i kameran..

Glitter eyeliner Make Up Store

Lite nya stora örhängen på Cubusrean, kommer bli dödssnyggt till Sommaren =)

Nu blir det film i mysbraller, kalla råa prinskorvar o cola.

Puss <3



Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0