Inlägg 703

Ja, jag lever men har fullt upp med annat o blogglusten är sisådär.
Men saker o ting börjar ljusna, och jag har människor omkring mig som ställer upp, som finns o säger att jag kan be om hjälp o även om jag inte kanske ber dom så är det en bra känsla i själen att veta att det FINNS.

Men ja, det blir ett kort inlägg jag ska lägga pojkarna nu sen kolla mer avsnitt av Ghost Adventures.



Denna puman blir KANSKE snart en söderböna,

o jag har ett par steg kvar till sinnesfrid
men jag kan nudda kanten ialf.

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Men lilla gumman du får gärna låna min "spök"lampa så slipper du sitta och titta på det där och bli rädd. Midisen skulle iaf bli glad hahaha

2010-02-02 @ 08:35:21

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0