Inlägg 706

igår var en riktigt bra dag, jag o M hade riktigt roligt, vi skrattade o PRATADE o ja, det kändes väldigt bra.
Men imorgons ka jag ialf se på en lägenhet nere på Söder, håll tummarna ffs!

Jag står med foten på två ställen nu.
Nästa helg är jag ite gå ut sugen, jag har fan inte vart ute med vänner på ett halvår, eller ah en ggn i dec men den räknar jag bort.

Nästa helg har vi ett band på Mortens, tributeband som kör Black Sabbath kvällen lång i LOVE...
Andra sidan, thn, backstage min underbara vän MÄBE spelar...
Men, thn är långt bort, buss hit o dit, kan säkert sova hos syrran men ja, ni hajjar grejjen, jag får se Mäbe spela fast o andra sidan kommer han hit o fikar på fredag o då träffar jag ju honom i vilket fall, han o Boss ♥.
O andra sidan älskar jag Mortens, jag har taxiavstånd hem o får sova i min egna säng...

Fuck it.


Nu ligger jag på divanen under nytvättat täcke med en katt på magen o en laptop på katten, han flyttar sig ju inte.

Midas sover o pojkarna ser simpsons, nu ska jag läsa bloggar.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0