Inlägg 709

Jag borde börja med middagen, men idag blir det varmkorv med mos inget märkvärdigt alls, tar ju 15 minuter att kasta ihop, plus lite grönt voila!

Jag har kollat skopunktens sida, jag vill jag vill.. Men nej, närmare våren får man dra dit, nu spelar det ju ingen roll, b arnen har bra vinterskor/stövlar o jag trippar omkringi mina svarta snowjoggings, i LOVE them!

Efter middagen tar jag med mej Midas bort till ica o handlar gott, jag MÅSTE ha gottgott idag alltså, o tanka hem en bra film. Mysa bara sådär gött med tända ljus o en bra film under en filt i soffan, DET känner jag för idag/kväll.

Så får det bli!!

Imrgon ska jag kika på lägenhet. Dedö.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0